tiistai 17. syyskuuta 2013

Uusi blogi

Sainpas viimein aikaiseksi tämän uuden blogin tekemisen! Muuttumaan tämä tosin vielä varmasti tulee, enkä ole vielä varma pysyykö tämä bloggerin osoite, mutta toistaiseksi näin!

Neidonompeleella on nyt ollut hiljaisempaa, lähinnä omien henkilökohtaisten asioiteni vuoksi, mutta olen minä jotakin NY- Neidonompeleen jälkeen saanut aikaankin. (Facebookissa Neidonommelta seuranneet tietävätkin!) Olen mm. kehitellyt uusia tuotteita. Facebookissa julkaisinkin jo kuvia Salainen valtakunta- tuotesarjasta. Nämä tuotteet on tehty nahasta samalla tekniikalla kuin Tulikukka-sarjakin. Salaisessa valtakunnassa on toistaiseksi käsikoru ja kaulakoru. (Kuvia ilmestynee tännekin piakoin, sitä ennen katsokaa Neidonommel facebookissa.) Lisäksi olen suunnittellut uusia heijastimia.
Heinäkuun lopussa minusta tehtiin haastattelu Iisalmen Sanomiin. Ja aiheena toki oli Neidonommel Ny, ja NY-toiminta yleensäkin. Haastattelun voi lukea 6.8.2013 ilmestyneessä Iisalmen Sanomissa.
Kesällä minulla oli tarkoitus myydä tuotteittani eräässä tapahtumassa, mutta sain yllättäen osa-aikaista työtä, eikä aika oikein riittänyt tuotteiden valmistukseen. No, jospa sitä jouluna sitten!

P.S Jos luet Neidonompeleesta ensimmäistä kertaa, katso Neidonommel- sivu blogin oikeassa laidassa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti